هانگژو هانگپای برقی وسیله نقلیه شرکت، Ltd

پست الکترونیک

richard@hangpaiebike.com

واتس اپ

+8613367031696

وسایل نقلیه الکتریکی چگونه کار می کنند؟

May 20, 2024پیام بگذارید

وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) از انرژی ذخیره شده از باتری برای تامین انرژی موتور الکتریکی استفاده می کنند که چرخ ها را می چرخاند. موتور گشتاور بیشتری تولید می کند و نیاز به گیربکس سنتی را از بین می برد و بنابراین نیرو برای شتاب فوری مستقیماً به چرخ ها می رود.
در اینجا نحوه عملکرد خودروهای الکتریکی آورده شده است:
شارژ: خودروهای برقی به یک پریز دیواری یا تجهیزات شارژ متصل می شوند که به آن تجهیزات تامین وسایل نقلیه الکتریکی (EVSE) نیز گفته می شود.
ذخیره سازی: انرژی در باتری ذخیره می شود.
برق رسانی: باتری به موتوری که چرخ ها را حرکت می دهد نیرو می دهد.
ترمز: هنگامی که ترمز فشار داده می شود یا خودرو در حال کاهش سرعت است، موتور تبدیل به دینام می شود و نیرویی تولید می کند که به باتری بازگردانده می شود.
خودروهای الکتریکی به عنوان جایگزینی سبزتر و کارآمدتر برای وسایل نقلیه سنتی گازسوز به طور فزاینده ای محبوب می شوند. راندمان خودروهای برقی به بهترین وجه با تعداد کیلووات ساعتی که برای پیمودن 100 مایل یا کیلووات ساعت/100 مایل طول می‌کشد اندازه‌گیری می‌شود.
در اینجا موارد دیگری وجود دارد که باید در مورد نحوه عملکرد خودروهای الکتریکی بدانید:
شتاب
خودروهای برقی سریع‌تر از خودروهایی با موتورهای سوخت سنتی شتاب می‌گیرند – بنابراین احساس سبک‌تری در رانندگی می‌کنند.
ترمز
هر بار که دریچه گاز را بلند می کنید یا پدال ترمز را فشار می دهید، سرعت خودرو کاهش می یابد و همچنین باتری کمی شارژ می شود.
باتری ها
باتری‌های NCM عموماً گزینه‌ای مطلوب‌تر و ممتاز در نظر گرفته می‌شوند، اگرچه برخی از شرکت‌های باتری در حال کار بر روی بسته‌های LFP پیشرفته برای خودروهای آینده هستند.